Front drop

Hasra érkezés.

Eleinte ijesztőnek tűnhet, de ha ráérzel, nem lesz semmi gond vele. Hogy se a gerinced ne húzd meg, se az orrod ne verd be, a kezeid rakd az arcod elé < > alakban és a tested feszítsd meg egy kicsit. Ügyelj arra, hogy a kezed ne nyújtsd előre a gumiasztal felé, ne próbáld azzal tompítani az érkezést (reflex-szerűen ezt csinálnád, de a gumiasztalon ez nem szerencsés dolog).

Ha félsz tőle, először csak feküdj le hasra az asztalra és kezdj el ugrálni, majd próbáld a négykézlábról hasra érkezést és a térdről hasra érkezést. Sokszor még a hátról hasra érkezés is könnyebbnek tűnik az álló helyzetből való hasra érkezésnél.
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
2013. augusztus 12. 20:25
Szerző
  • Evoid
  • 2005. március 17.
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ